1 maj ...

Idag var jag lika mycket uppe med tuppen som igår, även fast det var lördag o det var tänkt att vara en bakfylledag :) men icke ! Efter jobbet igår var jag stressad o det började regna så Elin o hennes pojkvän körde hem mig efter jobbet, så snällt av dom :) Elin är en som jag jobbar med om ni undrade .. Sen gjorde jag mig snabbt klar o bytte om o käka lite snabbt för att sedan dra första cidern o börja dricka med Jecka o Sjögren, hade inte direkt nåra planer mer än att jag skulle vara med dom så jag följa med dit dom skulle o vi skulle till Aj vad jag fattade som haha men nej så fel jag hade, var ju till Benke o Frida men Aj var där, så bara jag som fatta fel, drack 3 cider där o vi blev rastlösa o sådär, Jecka ville på krogen men jag var inge sugen på de o inte Sjögren heller, o jag var ju typ nykter oxå så inge kul då ju hehe .. Efter en stund kom iaf min darling oxå o satt o tjata lite med folket sen drog han, jag, Jecka o Sjögren ut på stan en sväng innan vi släppte av dom 2 hos Gudmundsson, jag ville inte med dit så jag o Jonas drog hem till honom ist .. Kl va väl bara 12 elr nå men jag va ändå skit trött.. Så det blev en rätt lugn kväll ändå, det tackar jag mig själv för idag :D haha !
Fick ju gå upp halv 8 idag för Jonas ska på bröllop idag :) Så Pontus skulle hämta honom kl 9 o snäll som han är släppte han av mej hemma innan ! Var kul att se han oxå, inte sett på iaf över ett år :)
Idag blire lugnt som tusan, slappa bara o väntar på solen som min syrra sa skulle komma fram idag ;P För jag vill ut o gå !! Inge kul i detta väder :( Se vad pappa gör om jag drar dit o ber han laga nån god mat till mig :D det låter som en bra idè ! Slipper jag laga sj, elr så sparar jag pengar på att INTE köpa pizza, för jag är rätt sugen på PizzaHouses panpizza, mumms ! Men nej, stå emot ! Fettet sätter sig som gjutet i kärlen o täpper te ;) Men e ju så gott !

Näe, nu ska jag fortsätta kolla på nyhetsmorgon o bara njuta, fan jag märker att man blivit äldre haha, jag uppskattar att sitta o dricka te o äta smörgås till nyhetsmorgon på helger, omg.

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0