Sol :)

Yes ! Suttit o stekt på balkongen hela dagen, blev väl lite till röd men men hehe, hade iaf solskydd på mig men den va tydligen inge bra, köpte på apoteket ..
Är jättetrött nu, man blir det av solen märker jag ! Va ju på sjukan idag o besöket tog max 10 minuter ! Men ska dit om ett par veckor igen .. Då blire ordning på skiten iaf ...
Älskling körde mig till coop när han slutade så jag köpte honungsmarinerad lax o pot.sallad, mumma säger jag bara :D Orka äta varm mat när det är varmt ute ! Näe, inte jag iaf ... Druckit 283 l idag typ, men det känns att man behöver få i sig mycket vätska sådana här dagar .
Imorgon ska jag iväg till jobbet igen iaf :D Ska bli skönt .
Kommer absolut inte på något mer intressant, elr kanske ointressant, att skriva så det får nog räcka för idag, ska krypa ner under täcket o dra en film tror jag, kollade på "Drag me to hell" igår, den var väl iaf sådär, gillar ju skräck o sånt men nu för tiden är det ju aldrig det i filmer men den var ju sevärd iaf :) Får nog bli wallander idag !
Ha en bra kväll alla <3

Jag hoppas, hoppas så mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0