Snart semester !

Yes, jobbar 3 veckor efter denna vecka sen har jag semester i 4 veckor, ska bli sköööönt :D bara få vara, slappa, göra vad man vill när man vill, typ :) Imorgon ska vi te Anders o Jecka o boka våran minisemester :) Till Liseberg, blir stuga en natt så man kan sitta o ta nåra kalla på kvällen, ska bli så himla mysigt att göra något denna sommar :D
Idag fick vi reda på beskedet, glatt överraskade blev vi båda två, men nu kanske det har kommit ett litet förhinder men vi hoppas på att det blir löst ! Skulle vara så underbart ! Säger inget för ens alla pusselbitar ligger på sin plats ;)
Helgen var bra. Vi var ju som sagt barnvakt i lördags kväll o det gick hur bra som hellst :D
Igår var det dop o det var trevligt, sen på kvällen gick vi över till dom igen o åt glass o massa gott :) Nu sitter jag här hemma i min ensamhet igen :( Hatar att komma hem till min lägenhet, känns inge kul alls ! O sover hemma högst 3 nätter per vecka beroende på hur vi jobbar o de känns inge kul heller som nätterna man måste sova hemma :( Men snart har jag egen bil så då behöver jag inte vara hemma ;) Ser såklart fram emot flytten om 3 veckor men ändå inte liksom ... Men men, vi har planerat lite ;)
ledig fredag, det betyder långhelg :D Mantorp på lördag med älsklingen o Anders, hoppas på bra väder !
Men men, orkar inte skriva mer, ska vara lite social med darling på andra sidan tråden nu !
Ha en bra kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0