Resan bokad :)

Äntligen, älskling hämtade mig när jag slutade jobbet förut så åkte vi te Jecka o Anders o bokade våran resa. Vi hyrde en stuga o liseberg två dagar o olika tillval, hoppas vädret blir fint bara :) längtar som bara den, men bara 3 veckor kvar :D På kvällen kan vi sitta o grilla, dricka o  bara mysa på terassen vi har med stugan oxå :) Åå, kanske låter jättelöjlig, en lisebergstur liksom, men det var så längesen jag gjorde nått utanför denna stad med goda vänners sällskap så jag är så glad :D O det var inte alls dyrt heller ! Hyra av stuga, fri entrè 2 dagar, Fritt åkpass 2 dagar m.m för 700 !
Nu sitter jag på blocket o letar bil, hittade en fin golf så får se om man åker o kollar på den i helgen :D Skattepengarna kom idag, wiie ...
Igår va ju My o Lowa här under dagen innan ja börja jobba, alltid lika trevligt :D O Lowa är bara så go ! Stora tjejen nu :)
Annars idag har jag jobbat mellan 9-18 o nu är det bara en slapparkväll framför tv:n !
Ha en bra kväll alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0