Nu kanske det händer grejer :)

Yes !! Kom just hem från jobbet o när jag öppnade dörren in låg det efterlängtade kuvertet på min o nästan skrek "öppna mig" Jag gjorde som jag det bad mig om o öppnade. Det var äntligen en tid till röntgen i Karlstad :D Fick ett brev förra veckan att jag var placerad i kö vilket kunde ta tre månader innan jag fick tid :( Men Ska dit i Juli på min semester, halv åtta på morgonen, tänkte att de går ju på ett kick, nån timme elr så. nerå, ska sitta där o dricka kontrastmedel i 2 timmar innan dom kan börja ! Säkert nått bra med det oxå, o fixa mer blodprover i stan en vecka innan. Hade hoppats att mt love hade varit ledig men som synd var så var han inte det, vill inte sitta där skälv i 5 timmar liksom, men han ordnade så svärfar följer med, jag har VÄRLDENS BÄSTA SVÄRFAR :D Han ställde gärna upp, så snäll :) Då har jag ju både sällskap o skjuts i ett, man är ju lite nervös av vad som är inne i min kropp liksom så kan va skönt att ha med någon när dom säger vad det är ! Så nu är ja ganska relaxad igen ... Tid om 2 veckor här hemma på sjukan oxå för samma sak fast en annan metod, nu jädrar händer det grejjer o nu ska "detta vad det nu är" bort så jag kav släppa det o slippa va rädd o kunna göra allt jag vill göra utan att smärtan hindrar mig ! Underbart :D
I helgen blire full rulle, jag gillar när det händer saker hela tiden, roliga saker alltså.
På lördag blire 1-årskalas sedan vara barnvakt till denna 1-åring plus en 3-åring, får väl se hur det går men det kommer nog gå bra, gillar ju barn så kommer göra mitt bästa, o jag längtar :D Sen på söndag blire dop, det ska oxå bli trevligt :)
Men nu ska jag leta efter nån fika-kompis för jag vill fika/äta något gott !
Ha en bra kväll alla <3


Kommentarer
Postat av: emelie

som ni ser är det ganska mkt stavfel, haha fel av mig ;) Stressad.se

2010-06-03 @ 19:59:27
URL: http://emeliekihlman.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha skit i det man fattar ju ändå vad dumenar o det är ju huvudsaken=)

Hoppas det gick bra med presenterna!

2010-06-04 @ 21:05:33
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0