Bilar hit o bilar dit

Jaa, vilken man än vill ha elr säger att man vill ha så finns de alltid nån som klagar över nått med en sån bil, kvittar vilken bil man nämner så finns det nån som tycker illa om den, men det är ju jag som ska äga bilen så det är ju inte deras bekymmer, o skulle dessa bilar vara sååå himla dåliga skulle ju ingen köpa dom tillslut o dom skulle kursa :) Ingen bil är felfri men inte heller så dåliga som alla säger ! Jag är inte 5 år o jag fattar faktiskt att en bil rostar, att den kan gå sönder bla bla bla. Elr dom här frågorna: Du vet att man måste skatta bilen va ? Du vet att bensinen är dyr ? Du vet att nått kan gå sönder ? Du vet att det kan finnas rost ? Nä ? kan en bil gå sönder ? Kan bilar rosta, är inte född igår faktiskt :) Jag vet vad en bil innebär och att man måste ta hand om bilen ! Eftersom de flesta i detta land äger minst 1 bil så är det ju bevis på att dom rullar ;) jaja nog tjatat om negativiteter !
Ringde ikväll för första gången på nåra bilar tihi, har ju lyssnat när hjärtat ringt åt mig o vad han frågar om o så, så nu tog ja saken i egna händer o tänkte känna mig lite vuxen för en gångs skull :P Gick ju bra tills vissa svarade, när dom inte förstår ett ord svenska, bra jobbat ! Ska ringa lite imorgon oxå när jag ändå är ledig o säga att jag kan komma på lördag o kolla på den, om jag finner någon :) Ska över te Kd imorgon på kvällen o kolla in en liten göffe oxå, se om den är nå att ha ! Men ringer man på lite olika så har man ju lite o välja på oxå :D Jag lääängtar så tills jag har MIN egna bil !!!!! Ledig 3 dagar nu, underbart :D Blir kalas hos pappa på dagen imorgon sen hem till älskling o över te Kd ! Skulle egentligen till Bug Run men blev inställt idag :( Skulle åkt på söndag hmm men men snart Göteborgsresan o den ser jag fram emot som bara den :D
Planerade även idag men en gammal kär vän att vi ska träffs nån dag :) Va alltför längesen och jag har varit jättedålig på att höra av mej o känner mig som en skit för det :( Man vill ju inte att kompisar bara rinner ut i sanden elr va man säger, med bil gör även det mycket bättre, jag kan åka till folk o hälsa på ! Bara det är ju lyx för mig :D
Nu ska jag snart kolla på "kvinnor som mördar", det enda sevänliga såhär på kvällninga med mina överdrivet många kanaler som jag har ! 1,2 o 4:an. Herregud det är ju nästan för många, sitter o sippar fram o tebaka för jag inte kan bestämma mig vad jag vill se, när aktuellt o nyheterna o värmlandsnytt visas samtidigt på alla 3 kanaler ! Vad ska man välja ? Ne herregud, mer kanaler tack ! Men snart så :)

Ha en bra kväll alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0