BIL !

Jajjemen, jag har min alldeles första EGNA bil :D En golf ll som jag ska puttra omkring i ;) Lite nya fälgar o bra ljud o sånt där töntigt tjaffs så är jag nöjd sen :) Fast det är jag ju nu oxå men :)
Jag jobbade ju idag så de va Jonas som skulle kolla på den, han sa inget på hela kvällen o svara inte på mina sms så jag trodde inte de blev nått nästan, elr att dom bleve halshuggna av försäljaren haha, men när vi hade stängt på jobbet o gick ut så kom han åkandes i en vit göffe, de var MIN göffe :D så ja körde från jobbet o hem hit till darling, fast mellanlandade hos svärfar på lite grillat, gottigottgott ! Ingen är gladare än mig just nu :D Wiiiie !
Innan jobbet idag var jag iväg till min nya psykolog oxå, o hon va så himla bra ! Mycket bättre än den förra som jag iofs bara gick till en gång men det kändes så fel. Denna jag var hos idag va suverän o förstående o visste exakt vad hon skulle fråga o säga för att få ur mig vad jag kände, herregud jag var helt imponerad, känns ju ibland som dom känner en bättre än en själv, skumt men sant ! Detta kommer bli så bra :) O dagen kan inte bli bättre, o kvällen kan inte sluta bättre här ute hos min älskling o våran (lilla) plutt Chicco ! <3
O på torsdag ska jag äntligen iväg på ultraljud på sjukan o kolla upp mina knölar som jag har i magen o som jag har så ont i ! Sen röntgen i Kd om en månad, skön känsla när man tar tag i saker o ting o att det känns som det kommer lösa sig :)
Gladast är jag :D Nu kan jag även hälsa på mina vänner oxå, precis när jag vill, slippa fråga efter skjuts, fan va skönt !
Nu ska jag mysa lite innan sovdax :)

Ha en bra kväll alla mina kära !

Kommentarer
Postat av: Josefine

Uppdatera bloggen kvinna!!

2010-08-13 @ 07:54:43
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0