Sjuk

Hur härligt är det inte o känna hur förskylningen tar ett järngrepp om en helt o hållet o gärna biter sig fast, men bultander huvud, halsont, värk i öron, feber o snuvig? Inte ett dugg faktiskt !!!!
Se i em om jag klarar att jobba imorgon annars får jag höra av mig te jobbet igen hmm.. Igår kväll trodde ja de kändes bättre men ack fick jag för det när jag vaknade imorse grrr... Bakar iaf lite gott bröd det är ju inte allt för jobbigt, det blir nostalgibröd som jag inte ätit sen jag var liten, hittade receptet :D Blir så tröttsamt o ligga nerbäddad hela dagarna, kanske går över om man grejar lite hemma tänkte ja, o kanske en skön promenad i kylan fast påpälsad, men frisk luft måste ju vara nyttigt ändå liksom ?!?
Både Chicco o Bertil ligger helt utslagna här hemma, elr så är dom bara väldigt uttråkade för att mamma är sjuk o tråkig typ hehe .. Min älskling är ute på lite pimpelfiske(?) med sin far, lite egentid sådär är ju mysit :) Skulle tydligen finnas stoooora abborrar nu så de blir det väl till middag idag isåfall, rökt abborre kanske till o med om dom orkar lägga ner sej på de, gjorde de för 3 vintrar sedan o gud va gött de blev !
Ne, om en skulle försöka ta lite frulle nu ist, mår illa jämt så orkar inte äta de men beror nog på förskylningen.
Ha en bra dag alla <3


Förresten, ni MÅSTE bara måste se filmen "bröderna karlsson" haha fy fan vi skratta oss igenom hela filmen igår, så jävla klockren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0