Nu tar jag helga !

Idag har jag jobbat, dagen gick huuur fort som hellst idag, kändes som 3 timmar ist för 7 på nå sätt :)
Efter jobbet idag var det barnkalas hos grannen, han blev glad för presenten lilla godingen :) Det slutade som det brukar göra med barn i närheten, ist för o sitta still med de vuxna medans barna leker drar dom alltid med mig så jag får va med barna o pyssla o greja, är inte barn mellan 1-4 år helt underbara? Jooo !! Två av barna som va där har jag träffat max 2 ggr men dom tog min hand o gick, så superunderbara :D O bara lyssna på deras kommentarer o deras lillvuxna sätt får en ju o bara vika sig av skratt o sån värme i hela kroppen, finns det något bättre än att få vara bland barn? Nej, skulle kunna vara det 24/7 . Sen är det ju såklart himlans skönt att få komma hem till ett hus o det är helt plötsligt bara tyst, för det tar på en o va bland barn nåra timmar, man är ju slutkörd haha ;) Skämt åtsido, barn är underbara, vilka mirakel !
Imorgon vankas det iaf julbord med familjen (på jonas sida) . Så underbar familj man kan verkligen prata om allt med dom, står dom så nära o det är så skönt ! Så jävla gött o kunna ha sina åsikter o våga säga att man inte tycker lika om saker o ting, jag o svärfar kan smågnabba som bara fan ibland haha sen bara skrattar vi åt det, för han är lika envis som mig o ingen ger sig först ;) Även kallad familjekärlek hehe :P 
Nu sitter vi o kollar film o bara myser, småplanerar hur vi vill att vårat hus ska se ut när det är klart o det är underbart o ha någon o planera med, planera allt som har med framtiden att göra, ha något att längta till :) Vill inte att allt ska hända nu, vill kunna längta, jo visst vissa saker får gärna gå snabbare men ni fattar nog vad jag menar :) 
Bor så underbart o jag har aldrig känt mig så trygg i hela mitt liv som jag gör nu, allt känns så rätt på nå sätt ...
Sen har jag världens bästa vänner oxå, vissa träffar jag inte så ofta men älskar som MINST lika mycket för det ska ni veta ! Ni vet vilka ni är <3  

Det bästa med framtiden är att den bara kommer till oss en dag i taget ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0