Min Iphone4 !!!!

Yes ! Fick ett glädjande mail idag att min iphone är skickad till posten nu o jag kan följa mitt paket :D Beställde 20 november o skulle få den efter jul men fick den nu, snacka om att den är efterlängtad ! :D Kommer bli lika mycke nörd som min sambo, o han har mobbat mig för han har en iphone3, men nu har jag en iphone4, snart ;) 1-0 till mig ! Haha ne skämt åtsido ...
Nyss ätit mat med min favorit <3 Sen lite lussekatter bara för att det är lucia, o bara för att det är så jävla gött !
Tänkte snart sova medans darling kollar nån dålig b film snart trro de va dödligt vapen, hatar såna actonrullar som är såååå overkligt, fan va fjantigt ! Nästan så ja blir arg på hur folk kan se på sån dynga !
Men va härligt att Chicco hoppa upp i sängen nu efter o ha vart ute o lägger en snöboll i knät på mig, duktig hund !
Grr...
Har iaf beställt kläder nu till jul o nyår, har jag skreve de förut? Jaja skyller på min demens ...
Ne, orka nu är jag för trött o mätt ! Äter som en jävla ko ! Har typ 88 magar känns de som o de blir man ju inte smalare av hmm..

Ha en bra kväll ivartfall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0