Lördagsmys <3

Nu äre lördagsmys för min lilla familj :) Älskling till höger om mig o chicco i mitt knä, elr ja, en liten del av honom iaf, han ligger väl här för att jag har godispåsen i mitt knä oxå, nosen riktigt vibrerar på honom o han dregglar haha, så han fick ju oxå smaka såklart ;)
Bertil har jag tappat bort han brukar alltid va med o mysa men nu har han gömt sig.
Gjorde nyss egna limpor oxå, satan va gött !!!!!!!!!
Börjar inte för ens halv 1 på måndag så två dagars sovmorgon till har ja :D
Inatt på hotellet vart de ingen sovmorgon, vi skulle ju checka ut kl 12, bakis allan, blir ju dålig på bara 2 cider så de krävs ju inte mycke om en säger så!! blää :( Men va gött o bubbla igår o basta med utsikt över karlstad :D Ska börja köpa alkoholfria drinkar de e fan möe godare :)
Ne, nu fåre bli pensionärsjävlar igen o sen nån film, jonas önskade nån action så de fåre väl bli .. ;)

Ha en bra kväll alla o ta hand om varandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0