Julen ...

Kan bara säga att julen har varit underbar, fantastisk, rolig, ja allt positivt man kan tänka sig, helt enkelt den BÄSTA julen i mitt liv :D Underbart att få fira jul i vårat hus o att alla kom hit, man slapp åka hit elr dit, nu va alla samlade o vilken gemenskap, njöt varenda sekund ! Är så förbannat jävla lycklig rent ut sagt :) Jag har världens vackraste sambo..
Vi förlovade oss även på julafton, myspys <3 Andra gången gillt men det känns så himla annorlunda denna gång, så starka tillsammans o han är min drömman o kommer vara så länge jag lever ...
Kan inte beskriva min lycka, den måste man känna för att veta vad man menar, krångligt det blev nu hehe men ni fattar nog !
Fick min efterlängtade hushållsmaskin av älsklingen :D O nu tänker ni " Öö, ville hon ha en sån ? Fan vilken tråkig julklapp !!!!" O nej säger jag då, det var en sån jag önskade mig eftersom jag bakar så himla mycket o det var det bästa jag kunde få :) Hellre nått man har användning för än massa småsaker bara för att man ska ha något att ge sin kärlek liksom . Jag är så glad o så nöjd :D Var även en blender med på den ;)
Julen var helt enkelt suuuper !
Idag har jag jobbat, bara 5 timmar så det gick fort ! Sen åkte jag hem o gjorde fläskpannkaka till min goding o så ringde jag hit svärfar :) Vi fick ju även 2 jättefina hjärtformade väggdekorationer i svart smide med massa värmdeljus i som vi ska ha över matsalsmöblerna :D Som en lycka till julklapp o grattis till förlovningen, så sött tyckte ja !
Imorgon börjar jag kl 3 så tänkte dra te Kd när det öppnar o handla lite på rean, vart ju så glad när jag betalade alla räkningar igår, aldrig haft så mycke pengar över :D Så lite får man faktiskt unna sig då ;)
Ne nu ska vi fortsätta kolla på "god jul, madagaskar" haha vuxna som vi är !
Hoppas alla haft en superjul :) Kram på er

























"All in"

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är värd allt gott Emelie!! Allt låter jätte fint när du skriver och ni verkar trivas riktigt bra i huset!! Skönt!! Kul för er!! :)) Och grattis till förlovningen!!

2010-12-26 @ 19:14:50
URL: http://theresestrid.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Oh, vad jag blir glad inombords när jag läser din blogg min älskade dotter....Jag är så himla glad för eran skull att ni har varandra och er kärlek, å att du älskar att bo i huset..allt fint du skriver värmer ett mammahjärta som bor för långt bort från sin älskade dotter!

2010-12-26 @ 19:28:16
Postat av: Emelie

Tack så mycket :) Ja det är jättebra o så jä'vla skönt allting ! Klart vi har våra uppo-ner gångar men så är det ju ;) Har du skaffat kille förresten ? :P

2010-12-26 @ 19:29:05
Postat av: Therese

Vad bra att ni trivs ihop igen! Var tur att ni hittade tillbaka till varandra! :) Alla har upp och ner gångar! :) Nej jag har ingen kille.. En jag höll på med ett tag bara men tydligen var man inte värd mer än skit under hans skor! Tyvärr! Men liver går vidare! :)

2010-12-28 @ 14:07:02
URL: http://theresestrid.blogg.se/
Postat av: Emelie

precis :) a men fan va pantad ! du är ju en skitbra tjej tycker jag iaf :D Han måste haft nå fel i hövve elr nått men som sagt livet går vidare :)

2010-12-28 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0