Herman min herman !

Nu är han död :( Min Herman ! Ska smaka på honom snart sen ta med på glöggkvällen imorgon med Jossa o Emelie på jobbet :D Ska göra en ny Herman till jul tror jag, haft honom 10 dagar nu o matat o skit o de va rätt kul o gott så får bli en till ! Men sen dog kan ju i ungne, levande bränd hehe ...
Sitter o kollar på Simpsons nu o väntar på att GA ska börja :D sista avsnitte för säsonga :(
Gubben jobbar sista natten nu sen får jag mysa hela helgen med honom mitt <3
Vi gjorde (jag) fläskpannkaka idag till middag o fan va gött det är !!!! Borde göra det mycket oftare typ ...
Nu fick jag bloggtorka, hade massa i hövvet idag som jag ville skriva ner men det försvann ju typiskt nog.. Är iaf gööötnöjd med mig sj som klarat sluta bita på naglarna, nu börjar dom iaf synas !! :D Aldrig haft långa i hela mitt liv, minns i tom lågstadiet att jag bet av dom liksom haha , illa !
Men men, ne om en skulle mysa ner sig med Bertil o Chicco lite framför tv:n :)

Btw, HATAR HATAR HATAR BIIIIIIIIIILAR ! Min har paja o vi bytte alla jävla delar i motor man kan tänka sig o den starta idag, glad som fan, sen dog den o beter sig likadant igen. bytte luftnånting haha nått som känner av luft o bränsle o skit för typ 1500 jävla kroner, billigare för mig men ändå :( Sen va de inte ens den som va trasig nu vet vi inte va de e, hallgivare o allt bytt men icke ! Så låna svärmors bil te jobbet som e nylagad o va händer ? Den startar inte när jag slutar jobbet fy fan !! Jag har sån jävla tur med bilar !!! Ne, sälja min skit o köpa en äldre bil, bra mycke äldre, lättmekad o billigt förhoppningsvis.

Ne ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0