Uppe med tuppen :)

Yey, sov ju hos my love i natt o eftersom han börjar tidigare än mig va det bara att pallra sej upp strax efter 5 imorse så släpper han av mej hemma innan han börjar jobba, men va gör man inte för kärleken ? :D det pirrar så förbaskat mycket i min mage ! Vilken underbar känsla det är :) Vi började kolla på filmen Avatar igår men jag har inte velat sett den men tänkte ge den en chans iaf o när vi kollat i en kvart kände jag bara: Neee, ja somnar, o då kläckte Jonas att den är 3 timmar lång haha o innan jag han säga något så bytte han film, han såg nog på mig att det inte riktigt var vad jag hade hoppats på ;) 1,5 timme film räcker ! Vi satte på en annan som jag inte minns namnet på o bara låg o myste o njöt :) Jag hatar förresten fantasy(?)filmer o dyl, ett bra exempel är då Avatar, blää fattar inte, värdelööööst ! Ser inte nått bra alls me såna filmer, bara så overkligt så vad är det egentligen folk gillar med skiten haha ?
Jaja, nu har jag fått spy galla över det oxå !
Se om det finns nån frulle hemma, inge hungrig än men de lär jag väl bli om jag skiter i att äta, sen är det svårt att äta när man är kär har jag kommit på hahaha, fjantiga jaaaag !
Men nu ska jag fortsätta kolla on morningnews ha en bra dag alla :)


Kommentarer
Postat av: My-mamma till Lowa

Ja håller med dig :)

2010-04-28 @ 08:16:01
URL: http://mylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0