IKEA

Jag var smart igår, på morgonen när jag gick till jobbet såg det ut att bli sol under dagen så jag sket i jackan, vilket inte var så smart, för när jag slutade spöregnade det ute ! Fy, skulle hälsat på syrran men ville inte gå ända dit i spöregn, sen ringde pappas tjejs som o frågade om vi kunde dra till IKEA för vi fick ta pappas bil o dit är de inte långt att gå från stan så jag mötte upp honom o drog över till Kd, drog med Jecka oxå :) Köpte en vardagsrumsmatta, äntligen ! Sen en tv-bänk till älskling för hans förstärkare fick inte plats i den gamla, han blev jätteglad :D Kul o göra folk glada tkr jag ! Så kvällen spenderade jag hos honom o vi byggde ihop den, efter 10 försök så va den på plats ;) Sen åkte jag in samtidigt som honom imorse fast jag fick ligga kvar ute hos han men tänkte att ja oxå åker hem o grejar lite o så, ska hinna lämna bilen hos pappa nu innan jobbet oxå :) Gillar inte o stressa !
Ser inte ut att bli så fint väder idag heller tyvärr :( Men men ska ju ändå jobba så de gör ju inget egentligen ... Se vad som händer ikväll, blir nog lugnt framför tv:n ;)
På lördag ska gos på bröllop så se vad man ska hitta på då mån tro ? Det löser sig alltid :9 Ska ta mig tid att hälsa på syrran iaf så mycket vet jag ! Sen kanske lite partaj imorgon ? För det är väl då man firar valborg haha ??? Nollkoll.se

Men men, nu ska jag göra iordning de sista sen åka te pappsen, ha en bra dag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0