Härliga måndag !

Det är en bra måndag idag, nog en av dom bästa på över ett år tror jag ... Jag känner mig äntligen hel igen :) Mer om detta i ett senare inlägg, lite nytt än om man säger så .. Men mina närmaste vet vad det handlar om ...
Idag börjar jag jobba kl 15 så när jag kom hem imorse han ja duscha o va klar kl 8 för jag o Jecka skulle dra te Kd o handla lite, men det fick bli kga ist, gick lika bra de, hitta en jättefin skjort/tunika ? Säger man så hehe ? Gilla den iaf !
Nu ska jag greja lite här hemma o fixa lite sen dra mej neråt jobbet, jobbar bara 4 timmar idag så kommer gå fort ! Lika fantasilös som vanligt så säger hej för mej :D

Ett nytt steg rätt ut i precis rätt riktning, litar på magkänslan !


Kommentarer
Postat av: My-mamma till Lowa

:)

2010-04-26 @ 13:43:47
URL: http://mylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0