God morgon :)

Idag är det 27 april, alltså min födelsedag :) Ska jobba hela dagen idag mellan 9-18 sen kommer darling o hämtar mig så ska vi åka ut till honom, mys :) Jag är så glad, lycklig, hel framförallt o massa därtill, kan nästan inte fatta :) Men denna tid utan varandra har varit nyttig o båda har kunnat mogna lite o sådär, men som sagt, gammal kärlek rostar aldrig ;) så nu har vi hittat tillbaka till varandra igen :) jag pratar alltså om Jonas, men det tror jag ni förstår . Gick upp för tidigt idag som vanligt så sitter här en timme innan jag ska gå o e klar ! Elr ja, ska käka lite frulle oxå men tar ju högst 10 minuter så, idag kommer bli en bra dag :) Som sagt, fantasilös så tackar för mej igen :)
Ha en bra dag allihopa !

Kommentarer
Postat av: MAMMA

GRATTIS min älskade dotter...tänk att det är 21 år sen där på BB i Karlstad när solen gick upp rätt in i mitt rum...fint minne!

Och GRATTIS till dej och Jonas, vi är skitglada här i Luleå!

Puss och kram

2010-04-27 @ 16:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0