Årsedan ...

Hellu, tusen årsedan jag skrev här så tänkte när jag satte mig i soffan o gjort de ja gör varje morgon, kollar facet, o bestämde att jag skriver några rader här när det inte fanns något annat kul att kolla på på internet :)
Vakna kl 9 idag o gick upp o tog en powerwalk en timme, ringleden, de va skönt kan jag säga, nu står mamma o gör frukost för hon är nämligen på besök ett tag :) Igår käka vi på Roma sen hyrde vi en film som skulle vara en rysare, "Girl Next Door" men inte fan va det en rysare inte, nää, tyckte mest man mådde dåligt av den för det var inga vackra scener :( Stackars tjej !
Men men, idag blire lugnt för att senare åka över till Säffle o spendera en natt där hos mormor o hennes gubbe, jag o mamma åker dit. Se hur det blir .. Blir nog trevligt !
O äntligen ska jag göra om min tattoo jag har på benet :D Om ett par veckor, ska göra om den o göra den större o ett annat motiv, blir nog fint, sen går den ner på foten o de kommer svida lite tror jag men det får det vara värt :D
Annars på jobbet går det bra, trivs fortfarande skitbra o de ska bli fint att få en FÖRSTA riktiga betalda semester och jag fick den när jag önskade :D
Nu ropar mamma att frullen e klar så bara o käka de, hare gött !

Kommentarer
Postat av: My-mamma till Lowa

Äntligen ett inlägg ;)

2010-04-10 @ 12:16:04
URL: http://mylundgren.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det var som tusan! Hoppas du uppdaterar lite oftare fram över! Ses imorgon=)

2010-04-11 @ 21:56:14
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0