Flyttat :)

Yes, nu har jag finally moved ! :D Underbart, köpa lite mer möbler o fylla upp med, blir ju skillnad från en etta till en tvåa så .. Men de kommer de kommer .. I onsdags va jag o Jonas över till Kd o köpte en tv till mig :D Blev den jag hade kollat ut, en samsung :) Skitsnygg ! Fast e väl inte snygghet man ska gå på utan kvalitè men snyggheten kom på köpet :P Ska bara beställa ett boxerkort att sätta in i den oxå för bättre bild o fler kanaler sen ere klart !
Jag har ju tänkt på massa saker jag ska skriva ju men glömmer bort hum .. ?!? Jobbet går iaf utmärkt o jag trivs fortfarande lika bra :D Men idag fick jag stanna hemma pga att jag är dålig, fick en tid på sjukan i e.m. INTE svininfluensa mohaha ;)
Haha, vi ska dra ihop ett gäng o kolla på Starboys oxå i december i KD, kan ju va kul :D Kul o hitta på lite saker tycker jag . o sommaren e ju slut nu iaf hmm men men, bara ett år kvar "nästan" till nästa sommar, fan om man skulle dra te Rhodos ist nästa höst ? Vi pratade om det iaf, kommer väl inte va nån sommar här ändå så .. Nu får man väl se fram emot julen ist ! E ju snart .. Massa goood mat :D o ska fira jul i min lägenhet med familjen ;) Jag får vara en riktig husmor då haha ! Laga massa mat o så :D Men ja gillert ..
Jaja, orkar inte skriva mer just nu, får bli ryggläge en stund för nu e ju sjukhustiden bokad ! O samtal me jobbet oxå ..

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0