Chicco :)

Sitter hemma framför datorn o har min lilla Chicco här :) Hämtade han i måndags kväll o har honom tills imorgon, gooos ! Denna vecka har de väl inte hänt så mycket, i söndags åkte jag ut te Jonas pappa o fick lite mat, de va gott, väldigt längesen jag åt hans mat så de va nice :) Blev en favorit oxå så :D Slog på stort o bakade bullar i söndags när jag kom hem oxå haha, men gött blev de om jag får säga de själv :P Så får bli o ta med en pöse på jonas kalas han fyller ju på fredag, jag åker nog ut på lördagen för ja jobbar hela fredagen så .. Men de märks hur de blir :) Han ville iaf ha bullar så får väl snällt åka ut med det haha ..

Ska alldeles strax gå till jobbet oxå, kortdag, bara 3 timmar, så Chicco är inte själv så länge :) han kommer ändå bara ligga o sova så haha :P

Måste gå te Dialect nån dag oxå, fixa boxer, tror bestämt att jag o jonas köpte de där till våran förra lägenhet, om jag inte blandar ihop med nån annan affär vill säga hehe men märks väl när jag kommer dit o dom inte fattar ett skit av vad jag menar :D Nu e ju iaf Tv:n köpt o klar, bara att börja spara te en ny dator nu då, denna börjar bli väääldigt gammal o grå haha, den går på sin sista så att säga, men finns ju ganska billiga laptops just nu så tar väl inte allt för lång tid tills jag kan åka o köpa en :) IKEA när jag får lön oxå, skreve upp lite saker jag ska ha :) Måste ha med kärra oxå så möbeln får plats hum, o då måste jag alltså fixa en bil med dragkrok ?? Men de löser sej alltid på något sätt :)

Nu ska ja greja lite innan jag ska gå te jobbet, pussa på min Chicco lite tror ja minsann :D

Ha en bra dag/kväll ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0