Skärpning Emelie !

Jaaa, fan vad jag har bleve DÅLIG på att uppdatera, o va händer då? Jo man tappar läsare, men men, kanske gött o bara skrive av sig lite oxå !

Just nu sitter jag iaf hemma i köket o lagar mat, idag blire köttgryta på nöt, låt mig tillägga att det är för första ggn i hela mitt liv jag lagar nått sådant :O Vuxenpoäng till mig ! Mohaha .. Hoppas på att de går att äta, nu väntar jag på att de ska koka en timme innan jag lägger i lite annat smått o gott som jag väntar med för att de inte ska koka sönder ;P

Lilla, elr ja, lilla o lilla, men Chicco iaf hehe, han ligger breve mej o sover, ar bleve mycket gående idag ska jag säga. Imorse var vi uppe med tuppen kl 8 tror ja eller tidigare, gick ut på morronpiss med honom, sen tränade jag på gymmet, sen hem o ut med honom igen o städa hemma, sen gick vi till syster o ner på stan o allt, hej o hå .. Nu äntligen hemma o kommer vara resten av dagen/kvällen oxå :D

O jag är sååå hungrig, var ju bara tvungen o göra denna långsamma mat just idag bara för att jag var så hungrig, men de va de enda jag va riktigt sugen på (iaf när andra lagat) så jag handlade hem ingredienserna o körde på helt enkelt ! För lagar ja nån mat ja inte alls är sugen på så äter jag den inte när de e klart ändå haha, eller så blire en macka elr nått. Har iaf hittat mitt favvofrullebröd: Pågens Fröjd. mumma va gott det är ! Med typ pepparsalami på eller gräddost . Testa !

Kommer inte på nå annat kul o skriva, detta kanske inte va så superkul heller men iaf en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv :)

O förresten, de BÄSTASTE BÄSTA av allt: Jag, Emelie Kihlman, har fått FAST jobb :D Så jädrans underbart så ni fattar inte ! Är himla superlycklig över det alltså.. Går inte o beskriva med ord faktiskt :)

Nu ska jag se om jag kan skynda på de sega köttet , hitta nån bra trollformel kanske ?? Poff, så står maten på bordet ! wish ..


Kommentarer
Postat av: mamma förstås

Gud vad du e duktig tösa min...hoppas grytan blev god och möööööör...hehe

2009-10-13 @ 19:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0