Vårruset :D

De va skitkul ! Började med uppvärmning men jag stod still för hade ingen lust att stå o torrjucka som en hund i luften o massa sånt haha det hatar jag o har ALLTID gjort :P Starten började ganska bra iaf, vi ställde oss i joggakön, men alla där gick ju grr irriterande som fan när man vill springa o inte kommer fram !!!! fett mycke folk .. Men vi kunde springa lite iaf jag o Anna :D Kom i mål o fick medalj o en påse med olika drycker i o så, de va gott :)
Sen satte vi oss o fikade med Annas mamma o hennes polare o fan va gött fika man fick då haha, o allt va ekologiskt, ska tydligen vara bra säger dom som vet :P satt o lyssnade på lite underhållning av Peter Siepen (stavning?) o Blossom :) Sen drog vi hem o jag har precis duscha o ligger nu i sängen helt mörbultad haha :P Men va en toppendag iaf !
Sen bokade mamma våran lilla kryssning på Paradise när hon kommer hihi ska bli kul ! Ska prata med chefen imorgon om ledighet då, de ska nog gå bra, en månad kvar nästan så :)
Nu ska ja lägga huvvet på kudden o ZzzzZZzz .. Så.. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0