Snart natten för min del ..

yes box .. Ligger hemma i sängen nu o tjatar med folk på msn :P
Idag har jag jobbat hela eftermiddagen sedan gick jag hem o lagade tacos te mej sj mohaha, blev så sugen :D Sen gick jag hem till Anna för hon hade köpt dansmatta till wii så vi dansade fan där hehe .. Blev faktiskt jobbigt efter ett tag .. Men kul som bare den :D
Sen gick jag hem o nu ligger jag här, elr sitter höhö .. Pratade med Jonas nyss oxå o han kommer in med Chicco imorgon wiie :D Min lillgris ! hade han även tisdag till onsdag icke att förglömma :P
Jag o anna stannade till hos jonas pappa o hälsade på o lämnade Chicco där innan vårruset i onsdags ..
Imorgon blire att jobba hela dagen sen städa hemma (ser ut som FAN sj) innan Chicco kommer :)
Så de får bli ett kort inlägg idag, så god natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0