Ny säng :D

Oo yes :P Anna va snäll o ställde upp med bil så åkte hon , jag , My o Robban över till IKEA så jag fick köpa mej en ny säng :D Blev en 160 bred, alldeles lagom, skönt att ha en helt ny som ingen har sovit i elr nått hehe .. O de bästa va att de va halva priset på den, de såg vi när vi kom dit, så de blev lite mer pengar över då ist :) O de e ju alltid bra ! Så om 3 veckor när jag får min lön ska jag över te KD igen o köpa sängramen jag kollat ut plus en ny TV, tror de får bli en 32 tums tv, det blir varken för stort elr för litet i min lägenhet, 42 blir för stort här tror jag, elr om ja köper en 37:a, jaja, de märks, ser ut som ett hem här snart iaf ;P Får även välja ut en tavla att ha över sängen av pappa o hans tjej i födelsedagspresent, hittade en fin på IKEA, en stor en .. Men de märks när det blir :) Jag är happy som fan iaf ! hehe ..
Men nu ska jag lägga mej i sänga o glo lite TV tror jag, e lite sleten, jobbade hela dagen först o sen IKEA, man blir lite trött då :)
Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0