Kvällen ..

Yes ! Sitter o kollar på Christine på femman, ganska kul :) Anna åkte nyss hem, vi lagade thaimat o kollade på ugly betty o desperata hemmafruar :P Edie är död, hum, hon var annars väldigt bra men men, inte lika mycke intriger nu ju utan henne men men kommer säkert nån ny satmara snart mohaha :P
I söndags blev en bra dag ändå tillslut :D Ringe knekten så jag hde hans bil hela dagen o kvälla o åkte runt lite i det fina vädret, blev typ  4 rinkor i skärren hehe men e de gött väder så ere :)
Sen på kvälla åkte jag, Johanna, Anna o Malla ut i skärren igen för att grilla, MYYYS ! Va trevligt o fick många skratt :) Sen blere natta för att upp o jobba igår, gick bra som vanligt o lika kul som vanligt :)
Idag jobbade jag eftermiddag o hade även samtal med chefen, ett kul samtal som jag inte tänker avslöja än för er läsare :P Men kommer bli skitbra tror jag !
Imorgon står jobb på schemat, börjar med brödbakning :D
Sen på kvälla blire ut till Jonas för att umgås med han men även för att umgås med min älskade bebbe ChiccoPicco :D Mammas älskling, älskar han så de gör ont ! Så mycke de bara går iiih :) Kommer hem på torsdag då jag är ledig, får se va man hittar på då för skoj :) Jobbar kortdag på  fredag o sen ledig helg, crusing då oxå i helgen, blir att dricka men vet inte vare blir av senare, de märks :) Stan iaf !
Ne, nu ska ja kolla klart på TV:n sen sova så god natt på er :)



HappyHappyHappy !


Kommentarer
Postat av: Jenny

När ska du fixa in mej där då ;) haha

2009-05-22 @ 08:10:14
Postat av: Empi

haha de får du väl försöke med sj ;P

2009-05-22 @ 16:35:32
URL: http://emeliekihlman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja har försökt men han svarar inte på mailen ja skickar längre ;);)

2009-06-05 @ 20:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0