Idag är en sån där positiv dag, NOT !

Hej o välkomna till tråkemelies tråksöndag på tråkmakargatan i Tråkköping .. Tråknatt har varit, Chicco skulle sova här o även Jonas, (o vi e bara VÄNNER!! ni som e nyfikna )men vid 2 fick dom åka hem. Jonas skulle köra cross idag o ist för att jag va i Ölme o han fick åka in extra idag för att köra hem mej så sov han kvar hos mej ist, nästan. Iaf tills pundarkärringen som jag ska stryyypa långsamt o ej så jävla smärtfritt nästa gång jag ser kan jag lova. Chicco, som redan är väldigt mörkrädd, efter att ha blivit skrämt som valp, skäller när han hör saker i mörkret han inte ser, precis vad som hände inatt. Nånstans i denna trappuppgång bor det lite mysko folk har jag märkt nu inatt, för denna kärringjävel stod alltså UTANFÖR portdörren o sparkade o ville in, när ingen öppnade gick hon till baksidan till någons balkong o slog på så de ekade rätt rejält o skrek, o bredvid denna balkong har jag mitt underbara fönster som jag hade öppet för att de va så himlans varmt inne, så Chicco va ju LIIIVRÄDD stackaren :( Bara att stänga fönstret hmm, o lyhört som det är så hördes de väldigt väl när den där pundarn slog på portdörren för tionde gången !!! Hon gick runt huset många gånger alltså, ingen öppnade men inte fattade hon nått för de. De slutade iaf med att Jonas o Chicco fick åka hem till sej för att kunna få sova, han mötte denna eleganta fina damen i dörröppningen o hon skulle prångt in men som tur var släppte han inte in henne men hon tjatade o blev nästan arg, o man vet ju fan aldrig va såna där påtända jävlar tar till sej liksom, man har fan en sorts respekt för dom , egentligen en jävligt meningslös respekt, men dom kan ju ta te vad som hellst, men men .. Hon hade även en hund som hon knappt kunde hålla som trasslade in Chicco i hennes koppel o skällde som fan gjorde den där jävla hunden ! Fuck of and die känner jag bara just nu .. Till sådana här personer, o det roligaste va, elr ska jag säga märkligaste, de e ju att ingen annan granne verka höra nått elr ens märkte nått :S Ere bara punders i mitt hur elr haha jag tror jag dör .. !! Nästa gång LOVAR jag att ringa snuten, fan otäckt med sånt där folk, vill inte ha såna springandes här inte, nej tack ! O ibland e ju porten öppen på nätterna hmm, märkligt. O lilla Jonas sa te mej hela tiden när vi pratade inatt när han va påväg hem att jag absolut INTE fick öppna min dörr så hon gjorde mej nått hehe .. Annars triva jag himla bra i denna lägenhet, men ska de fortsätta såhär så tänker jag flytta efter sommaren .. man måste kunna sova, spec när man jobbar vissa helger ! Förr förra helgen jag jobbade kunde jag inte heller sova för att grannen vägg i vägg har en son elr 2 o dom typ lanade hela natten usch ! Men sen hare inte vart nå mer, synd att de e sålyhört bara så man hör när dom pratar som jag har upptäckt nu !!!!!! isolera mera !!!! De rimma hahah fan va ja e bra :P
Annars är det bara bra :) Sitter o äter riskakor med ostsmak, gött som tusan de :)
Funderar på va jag ska göra idag, fint väder o vill inte sitta inne, o alla ja ringer ligger o e bakfulla o inte alls sugna på nått hmm, så va gör man ? Svara på de ni ..
Nörda lite i Facet ska jag göra nu, hoppas nu haft en bra natt iaf !
Jag o Jonas bestämde iaf att jag är där vissa helger när jag träffar Chicco ist, han kan ju inte sova här när han e så rädd :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0