Hurtiga jag :P

Jo visst vettni, jobbade dagtid idag sedan blev de en vända på stan med Jecka, köpte ett par nya skor, sommarskor elr va man ska säga , fint jobbigt o gå med klumpiga tjocka skor nu ju hehe . Skitsköna va dom iaf :) 
Sen kom jag på att jag ville börja va nyttig o trappa ner några till kilon från vågen, så köpte Nutrilett (som faktiskt va skiitgod jämfört med Naturdiet som smakade bajs).  Så byter ut några måltider med det ist :) Sen fick jag nå spel o ville ut o springa haha så de fick de bli, jag o Jecka, blev en bra bit så de va skönt, e mörbultad i kroppen nu kan jag lova :P Imorgon blire promenad med Anna ! Sen ska vi ju även gå Vårruset i KD, ska bli riktigt nice :D Jag ska klara detta nu, bara att kämpa, kämpa o kämpa !!!!!! Allt man vill, de kan man, eller hehe ? :P
Jaja, ska in i duschen nu sen ska jag hem till anna en sväng o hälsa på. 
Men va lite uppdatering iaf ha en bra kväll ! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu e du väl ändå korkad? Varför ens tänka på att få vågen nedåt??????

2009-05-06 @ 20:47:35
Postat av: emelie

Jo finns att o ta bort på mej än

2009-05-06 @ 22:40:26
Postat av: Therese

Vi kan gå ut och gå nån eftermidda om du vill :) Jag behöver verkligen börja röra på mig nu oxå! :)

2009-05-07 @ 18:57:05
URL: http://theresestrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0