Då vare lördag då :)

Japps, o jag blir borta över helgen, elr ja, från igår te imorgon ;P Har ju överraskningsfesten ikväll för Jonas pappa så jag slaggar hos Jonas om ni undrar mohaha .. Så igår kväll vare lugnt, vi somna typ 12 elr nått .. Idag gick jag upp halv 10  o Jonas drog iväg lite tidigare med bror hans till stan o skulle handla, han skulle köpa med frulle hem så vi kunde äta de men han ringde o dom hade stannat vid kroksvik där de var crosstävling, är så med crosskåta människor haha :P Så jag duschade o gjorde mej iordning o gick hem till Jonas pappa o mamma o hälsade på :D Jag lagade även mat där till mej, Jonas o far hans hehe , lagomt till Jonas kom hem :) sen vid ett drog vi vidare o dukade i lokalen o sådant så de va förberett, nu sitter jag o har nyss lånat Jonas bil till Väse o handlade det sista, tur att hans mamma ringde mej o påminde vad vi skulle köpa hehe annars hade jag glömt :S Så ja drog iväg o införskaffade det , hade vart iväg o handlat en halvtimme innan i Väse oxå haha så blev en extrasväng :P Nu ska jag snart byta om till nått annat, blir lite kallt med klänning ikväll eftersom jag ska cykla hehe .. Blåser på rätt bra för de va lite för kallt med klänning på dagen idag oxå tyckte jag så ..
Så nu ska jag greja det sista o ha en suuuupertrevlig kväll, o Kjell kommer bli så paff hihi så himla kul !

Ha en underbart rolig kväll ni oxå, skriver när jag kommer hem imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0