Äre sola som ä på g tro ??

Elr är det bara min önskan ? :S Hum ??
Kom iaf nyss hem från jobbet, skönt att sluta ett på en fredag o sen ledig tills måndag :) Har stoppat i första maskinen med kläder, blir nog bara 3 maskiner idag, skönt !!
Sov ju hos Jonas igår som jag skrev, vi har typ tage de lugnt, iaf första dagen, igår så va vi med far hans o bror te väsemarken o käka de vanliga nävgröt m fläsk, mums :D Köpte även marknadsnougat hehe .. Sen åkte vi hem o slappa hos jonas innan vi drog till hans andra bror som fyllde 30 igår ! Så blev tårta o grejjer, sen innan Jonas körde hem mig grillade vi hos hans pappa, dom ville de o de tackar man ju inte nej till :D Dagen bestod av att äta tror jag mohaha, men det var kul o gött o komma från stan lite ändå :) Iaf från min lägenhet höhö, ska ringa på en tvåa på måndag tror jag, vill flytta, men vet inte om jag ska vänta elr inte, men varför vänta egentligen ? tar ju bara längre tid till något man vill :S Jaja de märks.
Snart kommer min lilla mamma hit oxå, ska bli kuuuuul ! Kryssning på Birka, me like :D Våran lilla semester de tihi ..
Sen får hon följa med te KD när jag köper min TV ååå längtar !!!
Sen är Jonas jättesnäll så jag ska få ha hans xbox så jag kan spela det efterlängtade GH, giller vi :P
Imorgon ere cruising oxå, då blire party :D Hoppas verkligen på FINT väder !!!!!!!!!! Ska hålla alla tummar + fingrar o tår för det hehe ..
Men nu ska jag fortsätta tvätta o städa lite, de jag orkar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0