1 Maj !

Yes, o kalas hos mej klockan två :P
Igår jobbade jag hela dagen till 4 o direkt efter det skulle ja va klar med allt på en timme, alltså först hem o hämta saker, sen te systemet sen till Anna, men anna va snäll så hon körde mej ist så jag va inte så stressad ändå :D O Emelie som jag jobbar med tog sällskap te systemet efter jobbet, vi hade typ samma smak haha, för vi köpte likadana cider, va lite kul :P Sen blev de ner te Anna o grillade, smaka fint gött kan jag lova ! O riktigt varmt o skönt vare ute oxå, sen blev de in te stan på kvällen o drog nåra varv på stan, kollade även brasan i bäckhammar påväg in, de va inte mkt o se o inte mkt te brasa ;P haha .. men men, kom hem ganska tidigt o somnade som en stock haha !
Vaknade åtta idag o gick ner te tvättstugan o satte på första maskinen, sen hämtade Jonas mig så vi åkte te Maxi o handlade, sen åkte han hem, snällt av han o hjälpa till :) De tackat ja för ! Så nu e ja inte stressad längre, har bara tvättstugan kvar o sen typ duscha o greja sen kommer folket klockan 2 . Köpte nybakade frallor o olika pålägg o grönsaker o ostar att bjuda på, sen typ kakor te kaffet hehe, tänkte köpa cheesecake men ångrade mej :P Köpte även saker te marängtårtan jag ska göra imorgon te vännerna som kommer :D Blir en riktigt trevlig helg detta, plus detta väder, man blir såååå glad !! Sen har jag hittat en ny säng o sängstomme på IKEA jag ska dra iväg o köpa efter ja betalat alla räkningar o så hehe .. Blir nog finfint de !
Nu ska ja byta maskin sen äta frukost ha en bra dag/kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0