Min lägenhet :D

Får jag på måndag och jag är så suuuuperglad så ni anar inte :D En totalrenoverad allt nytt hela köket o nya vitvaror o helt enkelt skitsnygg :P Nytt badrum oxå, mörkbrunt trägolv, myysit värre ! I am happy.. Livet flyter på väldigt bra tkr jag ! Jag trivs med mig själv just nu och jag är så glad över att ha fått ett riktigt jobb o en fin lägenhet, som jag hade förhandstur på, elr va man säger ;P Mitt liv är good just nu :)

Sitter förövrigt hemma hos Annapanna just nu, vi har ätit gott :) Hon är heeelt inne i TV-rutan så jag passade på att skriva ett inlägg till er som är nyfikna elr bara vill läsa, alltid kul att uppehålla nån :)  Skönt att bara skriva av sej oxå ..
Kd blire på min första lön, köpa ny TV :D Tv-bänk o vardagsrumsbord, blir finfint de ! :)
Ne, nu ska jag vara social med Anna, blev ett kort inlägg, men skrev ju iaf :D

Ha en bra helg !

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad kul med nytt jobb och ny lägenhet!! :D Grattis till båda nu alltså! Jag såg dig ju i tidningen efter du hade skrivit vad ditt nya jobb var och det lät ju jätte bra att de skulle öppna en ny affär där!! Hoppas det går bra för dig nu! Och hör av dig när jag får komma och hälsa på :D

2009-03-30 @ 18:29:54
URL: http://theresestrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0