Uj Uj Uj ..

Dålig uppdatering on my life !
Börjar med kryssningen då i förra veckan med mammsen, de va skitkul :D Spela på maskiner o vann några hundra så de va ju kul hehe :P Käka god mat gjorde vi o drack goda drinkar :D Blev även taxfree 3-4 ggr haha, vi fick med oss alkohol hem iaf, tänkte köpa en stock snus men blev för snål haha även fast man tjänar på det i längden :S Vi handlade iaf för över 800 o då får man en gratisresa men de tänkte vi inte på innan så vi la inte ihop eftersom vi handlade i omgångar, så blev ingen gratisresa haha, men e ju inte dyrt så nästa sommar igen med fler folk o jag ska försöka dra ihop ett gäng senare i sommar oxå :D Så underbart med kryssningar !
Annars har jag bara jobbat, o åkt på världens förskylning, känns som influensa hmm :( Började i lördags o idag slog det verkligen ut på jobbet, så imorgon ska jag vara hemma o vila upp mej, förvarnade chefen om det idag så han vet :) Ont i huvudet, öronen, halsen e helt svullen känns som nån sticker en kniv i den när jag sväljer o feber på det o börjar även hosta, uaak !! Hatar o va sjuk, jag får så dåligt samvete att va sjuk o va hemma från jobbet, men alla blir sjuka som han sa men ändå :( Bara jag vilar upp mej kanske de går över snabbare än om jag håller igång o de tar kanske längre tid o bli frisk .. Käkar treo o bafusin de lindrar väl liiiite en stund ibland kanske hmm men ändå inte :S Hela kroppen värker på mej o jag blir crazy !
Så nu blire soffläge med täcket framför TV:n o slappa, kom hit med godis nån :( orkar inte gå te Maxi blää ..
Ha en trevlig kväll alla :)
O tack mammsen för kryssninga :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas du har blivit bätte så vi se på jobbet imorrn=) Om inte så får du krya på dig!

2009-06-16 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0