Trollhättan

Kom just hem igen, har varit ute o åkt lite med pappa o marlene i caben :) Sen va jag hemma hos dom o fika lite o myste med Lexie sen Maxi o sen hem :D Väntar på mamma hon hade köpt en full kundvagn med mat till mig haha göttit :D
Hämtade ut biljetterna till kryssningen igår oxå o gick in på JC o kollade o fick med mej 2 skjortor, 2 linnen/klänningar o en tjocktröja hehe .. Värsta kapet :P
Sitter nu o väntar på att vi ska åka te Trollhättan o sova där inatt o hälsa på min mormor. Marie-Louise skulle med oxå vi skulle åka med henne. Se vilken väg vi tar för hörde nyss att det va 2 krockar i Sjötorp typ, en va död :( Stackare .. Hoppas inte vägen e avstängd allt för länge bara ! Men fram kommer vi nog ..
Just ja haha, vi hade brandutbildning på jobbe häromdagen oxå :P Släckte en eld o elden på en docka, va kul :D Samma som man gjorde i skolan  ..
Ne , nu ska ja ta en macka tror jag innan vi åker, börjar bli hungrig, o jag e skitsugen på MCdonalds :( men men orka gå dit liksom haha :P
Ha en bra helg alla :) Det ska jag ha !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0