Midsommar :D

Yeah, o vädret vände o blev te de bättre, härligt !
Jobbade kort dag idag, 8-12:45. Sen hämtade Johan mig på jobbet fast han körde visst inte va nån polare te han o nån mer, men fick iaf skjuts så jag hämtade det jag skulle o följde även med dom te Maxi o handlade de jag behövde för ikväll, snällt :D
Sen hem o duschat o gjort mej iordning o väntar på josefine o tommy, dom ska hämta mej så ska vi hem te dom o äta gott o dricka gott, kul ! :) Hoppas vädret håller i sej !! Verkar så nu iaf :)
Gjorde klart det sista på kladdkakan jag ska ha med oxå haha men vilken miss :P Gjorde kakan igårkväll efter jobbet o idag skulle jag bara garnera den med bär o grädde, men grädden flöt ut efter 10 min haha så fick ta bort det o bara bär så får man ta grädde bredvid sen, fan va ful den blev nu :( men hoppas de går o äta iaf ..
O nästa helg blire ferre igen, nämligen personalfest :D Vi är hembjudna te chefen, ska bli riktigt kul de me ! :)
Se va som händer imorgon oxå, jag o Emelie på jobbet skulle höras för o se va som händer o sker :P Så lär märkas vart det blir av imöra !
Väntar även nyfiket på ett mail som ska trilla in i min inkorg snart, vill ju nu :D Se när man kan bli "det" jag vill bli o hur man går tillväga, spännande kan jag bara säga :D Man får nog bra kunskaper senare i livet när man testar något sånthär, vill verkligen. Vilken upplevelse egentligen, stort för mig iaf :D
O snart flytten med, elr snart o snart men e ganska snart ;P

Ne, nu blire o poppa musik tills dom kommer :)

Trevlig midsommar alla !!




Du Kan Ju Alltid Önska ..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för en bra kväll på midsommar! Hoppas du hade lite kul iaf=)Till helgen blir det skit kul med personal fest=) Ses på jobbet på tisdag!

2009-06-21 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0