Kryssning :)

Yes ! Ska snart börja packa inför kryssningen imorgon, ska bli så kul :) Drygast är bussresan dit men ska allt gå bra !
Sen bada o ha sej o hoppas på finfint väder ! Ta en drink i poolen :P haha ..
Idag har jag jobbat sen hälsa vi på Jecka en svänga o sen hem typ, va på Paus o fika innan oxå, de va gött !
Kommer inte på så mkt o skriva ju haha, har varit hos mormor ju o jag köpte en ny jacka o jeans :D Sen köpte mamma saker te hemmet o likaså mormor, tackar :)
Längtar till min flytt som attans !
Funderar även på en katt, kan ha den ute då så de e bra :) Så mysit me kissar :) Kollade lite på blocket o hittade en jättesöt unge som hette Rut haha, de vore väl klockrent ?:P gå in o kolla får ni se :P Men ska nog vänta te det har kommit iordning o så innan, men man kan ju drömma lite innan :)
Nu ska jag va social med min mor !
ha en bra kväll :)

Skriver när vi kommer hem om vi inte sjunkit te havets botten men förhoppningsvis slippe vi de :D


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha det så kul på kryssningen nu så får vi hoppas att ni inte sjunker=) Ses på jobbet på torsdag då=)

2009-06-08 @ 20:46:38
Postat av: Anna

Du kan ju inte ha katten ute när du ska bo på andra våningen?? haha

2009-06-08 @ 21:07:06
Postat av: empi

jo katta får gå genom gången när jag går ut o in :D jag o lilla rutan fixart mohaha ;P

O till jossan:tack så mycket ja vi ses på torsdag :D hare bra sålänge :)

2009-06-08 @ 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0