Årets första dopp :)

Yes yes .. Längesen jag skrev fick jag syn på nu, men så ere när man är upptagen ! hehe .. I veckan som varit har jag typ jobbat o stått i . Även sagt upp min lägenhet :D Så den siste augusti är jag ur denna ! Men jag får flytta tidigare om nån annan vill ha denna i sommar, så kom gärna o titta på den o ta den tidigare :P
I helgen vare lugnt, va ju fastingen men inge kul ändå längre ju , så jag va chaffis i lördags :P Va nere hos Anders med massa folk o där bjöds det på grillat, inga fel :D Supergott ! Igår åkte jag o Anna ner till hennes stuga o solade hela dagen o tog även årets första bad haha, va lite kallt i början men sen blev de liiiite skönare iaf :P På kvällen låg vi ute i skärren o käka frukt o njöt, Malla o Jacob va även med dit .
Sen körde Anna mej te Jonas så jag sov där så jag fick träffa Chicco lite :D Mamma kommer på torsdag oxå o bara en vecka kvar te kryssning , yeah :D
Nu ska jag göra annat hej hej ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0