Lite frågor .. :)

1. Vilken svordom använder du mest?
Helvete !
2. Äger du en iPod?
Nej, men en mp3-spelare.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Nothing :)
4. Hur många resväskor äger du?
En rullväska
5. Använder du flip-floppar?
På sommaren ibland ..
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Maxi oftast, men kan bli Coop ibland beroende på om man har brottom lr inte :P
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både och tror jag haha
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hum, minns inte va den hette haha kolla igår kväll på sexan, nån action typ lr nått ..
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
En barnfamilj är alltid kul men blir nog en väninna :)
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hus eller bil :)
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha ojaa ..
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, vill inte mixtra med massa sånt ..
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Är ju ganska modern så spelar bara på datorn haha ..
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Hum, många bra men just nu lyssnar jag mycke på Kate Perry tror jag .. En låt iaf haha ..
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nej inte vad jag kan komma på faktiskt, kan ju inte berätta heller i så fall då e de ju ingen hemlis längre ..
16. När gick du upp imorse?
Ehm, typ 11 tror jag ..
17. Vad åt du till middag senast?
Pizza ..
18. Använder du huvtröjor?
Nästan alltid, mysigt värre :)
19. Kan du vissla?
Jupp ..
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Anna .. Självaste brandmästarn haha kul vare iaf !
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Allt som går snabbt .. Typ berg-o-dal bana eller Balder typ :D
22. Vad gjorde du igår?
Jag kollade på TV hela dagen o hela kvällen haha, alla sista Vänner avsnitten var ju, det var ju lite sorgligt faktiskt att det slutade :(
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0550
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Klart ! Gör än ibland, vissa program tröttnar man aldrig på haha ..
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Haha pytte ! Kan man kalla det köpcentrum längre ? Nej ..
26. Hur många syskon har du?
2, en storasyster o en lillebror :) Världens bästa ..
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej ..
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Haha ingen, har tyvärr inte nått fotografiskt (stavning?) Minne haha .. vem kan ALLA liksom ? :O
29. Äger du några popband t-shirts?
Nej, har gjort när jag va liten bara haha ..
30. När flög du senast?
Jag o älskling till mamma :)
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 vid ett bord o 2 vid barbordet ..
32. Läser du för skojs skull?
Klart man gör :)
33. Pratar du några andra språk?
Engelska, låter som det låter haha o några meningar på franska ..
34. Diskar du din egen disk?
Ja, ingen annan kommer ju o gör det så haha ..
35. Har du gråtit offentligt?
Jupp ..
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och ..
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Klart, så man växer som människa ..
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Piercing kan kvitta ! Men tatueringar har jag redan planerat nåra te :)
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Varför haha ? Vem har bestämt det ? Beror väl på vem som bjuder ut kanske ..
40. Kan du kasta macka?
Ja, både ätbara o stenar :P
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej ..
42. Vad har du med dig in på bion?
En påse godis o dricka ..
43. Vem var din favoritlärare och varför?
"Börje" såklart, bättre finns inte :D
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej..
45. Vad har du för väder?
Lite snö o sol o svinkallt !
46. Har du en blogg?
Vad ser det ut som ?
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Omvårdnad ..
48. Gillar du att flyga?
Underbart !
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor !
50. När sov du senast på golvet?
Haha kan jag inte minnas att jag gjort ?
51. Vilken är din favorit drink?
Rosa Pantern :D
52. Gillar du din boende-situation?
Ja, men kommer snart trivas ännu bättre :D
53. Vilken är din mammas hemstad?
Säffle ..
54. Din pappas hemstad?
Kristinehamn ..
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
10 kanske, men hellst mer haha ..
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej kan jag inte påstå ..
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Trubbel ? Visst tjattrade man så läraren prata med en o så men trubbel ? haha ..
58. Vilken är din favoritfrukt?
Klementin o melon :)
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Aldrig, jag äter det jag känner jag mår bra av o sålänge jag trivs som det är så är jag nöjd :)
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20 ..
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Haha nej ..
62. Tror du på liv på andra planeter?
Absolut .. Varför skulle det bara finnas vi i universum ? :O
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Hum ingen tror jag ..
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte att han är något mänskligt ..
65. Vad var det senaste du åt?
En god baguette trodde jag, men märkte fort att det var äckelananas i så åt bara brödet !
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och ..
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom såg direkt att det var en Emelie när jag ploppade ut haha :D
68. Gillar du senap?
Ja ..
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ta ett djupt andetag eller nått ..
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, de skulle va rätt coolt :)
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Haha vet inte ..
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Nej, använder Tradera ..
73. Tycker du om att krama folk?
Ja :)
74. Skulle du säga att du är trendig?
Haha, köper ju dom kläderna som finns i butikerna, dom köper väl in det som är lite trendigt så i så fall ja men tänker inte direkt så mycke på mode o sånt tajffs .. Köper det som är bekvämt :)
75. Äger du en digitalkamera?
Ja ..
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha vet inte men mamma tycker jag va lik dottern i Skärgårdsdoktorn för nåra år sedan haha ..
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Oftast inte, men det beror på vad det gäller om ..
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Jag gråter inte av böcker, bara filmer då bölar jag som tusan !
79. Tycker du att du är attraktiv?
Attraktiv vet jag inte haha vissa dagar tycker jag att jag ser bättre ut än vad jag gör andra dagar lr va man ska säga :P Beror på om man klär upp sej o så :)
80. Vad är du allergisk mot?
Inget vad jag har märkt ..
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej varför skulle jag ? Det är ju gott ..
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Det vet jag inte ??
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Dom som läser min :) Kul med lite kuliga frågor :)

Ska även skriva om nyår men orkar inte nu när jag svarat på 83 frågor haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0