The Guru

Äre på TV nu, ingen film för mej men fanns inge annat o ha på, sitter ju ändå bara o sneglar på TV:n för grejar med min dator ist ..
Nu har jag iaf ställt in ALL disk o plockat ordning på lite kläder, va kläder ÖVERALLT verkligen .. Sedan bäddade jag rent i sängen, finns nog inge mysigare o skönare än att lägga sej i en renbäddad säng med våra fluffiga goa duntäcken :) Så ere lagomt svalt o skönt i sovrummet på nätterna, jag gillar när det är lite kallare i sovrummet, sover bättre då, på sommaren är det jämt pötthett o jag hatar det ! Då har vi fönstret öppet på vid gavel haha .. Skulle kunna ha det nu med för det är så skönt o sova när det är kallt, så man riktigt myser ner sej under täcker :)
Väntar iaf  på att älskling ska komma hem, o det gjorde ha nu haha för nu kom han indundrandes genom dörren :P Chicco sprang ut o mötte han lika glad som alltid när han ser honom :)
Är sugen på något gott, börjar bli hungrig :P Men finns inget gott o göra hemma ju haha, måste handla lite imorgon tror jag minsann ! Lite glass finns de väl men kolasåsen e slut :( Men har ju kola/chokladkulor, det kanske är gott till ? Vart bra sugen på banan med choklad i nu o köra in i ugnen så chokladen smälter, det är riktigt mumma de :D Men varken choklad lr banan hemma haha, så , synd för oss !
Nu ska ja krama på min snutt :)
Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Elin

VAd bra att du tyckte de! :)

Javisst, allt är ju kanon! Hoppas allt är bra med dig, längesen man såg dig!! Kram

2009-01-14 @ 10:26:08
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0