Som sagt :)

Lova ju att skriva om Säfsen så fär ju göra de :)
Vi åkte iaf hemmifrån 8 o käka världens goaste frulle på höghuset i Malmen .. Dom hade kvar baguetter då, brukar va slut jämt när man kommer dit, dumt o börja göra fler när dom vet att de e slut VARJE morgon men men ..
När vi kom fram till Säfsen iaf så köpte Anna o Malla liftkort o jag o My gick in i rasthuset o drack varm choklad :P Tog på oss alla våra kläder för o inte frysa o gick ut o kollade runt lite .. Efter ett par timmar tände grillmästarna Emelie o My på grillen, fan vilka lågor det vart haha ! Trodde först det skulle brinna ner allting men de va ju dom som jobba där som hade staplat upp så inte våran huvvevärk :P
Efter korvar hit o dit så "hittade" jag o My en pulka, woho haha skitkul o bli som barn på nytt ibland :D Det gick fort för en annan e ju inte van haha så fick ha föttera nere i backen bara det att då sprutade det snö i hela ansiktet haha men de vare värt !
Ska lägga upp bilderna på bilddagboken nån dag när jag orkar ..
Nu sitter jag i sängen o tittar på Seinfeld, inte världens bästa men de duger. Älskling skulle kanske få komma hem tidigare från jöbbe om de inte fanns nå o göra så de hoppas ja på, kunna mysa o krama på han, gillar inte ensamma nätter , tur att Chicco är världens goaste voffsing så vi ligger o myser då istället :D Han är världens bäsra hund, o väldigt personlig på nå sätt :) Vi förstår varandra bra han o jag :D
Ne, nu orkar ja inte skriva mer, känner mej frisk nu men inatt kommer jag vara sjuk, hallå, märkligt dedär att man e frisk på dagen o sjuk på natten :S
Men god natt på er som ska sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0