Snöbollskrig !

Sitter hemma o fryyyyyser som en gris, vi har nyss varit hos svärfar. O eftersom det var väldigt mkt kramsnö idag så slutade det såklart med snöbollskrig, ALLA mot mej såklart ! Till o med hundarna tror jag haha .. Men jag fick in nåra fina kast på älsklingen, o även några bra på svärfar, in under jacka på nacken o ansiktet o örat haha ! Men det fick jag ju igen :P Men kul vare iaf hehe .. Imorgon har jag förvarnat Jonas att jag ska ta på mej massa massa kläder o ha VANTAR på mig (som jag inte hade idag) o spöa som som tusan mohahaha .. Så nu jäklar :D Jonas TRYNA mej såklart oxå idag, härligt värre, NOT !
Jaja, sitter o lyssnar på rixfm på datorn nu, ganska good music, men jag undrar om man kan lyssna på kga radion genom datorn ? Det är ju musik de ;P hehe .. Får kolla upp det ..
Hungrig som ett as börjar jag bli oxå .. Men vet inte va vi ska äta idag :( Jag är så himlans sugen på fetmat ,gaah !!! McDonalds ElMaco, ja tack ! Hehe ..
Men får bli hemlagat idag .. Hmm ..
Nu ska jag gosa lite med snuttarna o sen se va vi ska äta, om älskling har nå förslag, hoppas :D..
ByeBye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0