Snart :)

Sitter o väntar på linslusarna :P Har packat klart allt, dom e väl påväg in te stan nu :) Tog en bag med lite extra strumpor o halsduk o mössa o sånt hehe .. Tog även med värktabletter o halstabletter om det skulle behövas ! Inte lika dålig idag, skönt :) Lite irriterat i halsen men det kan jag leva med .. Har gjort 3 termosar med varm choklad precis oxå :) Så ska bara packa i korven o allt i bagen sen klar hehe -- Ska snart få min efterlängtade baguette från höghuset :D Haha ! Känner mej redo nu :P Sitter med ett par strumpor o ett par tjockare över dom, har även med mej extra haha .. Sedan har jag snygga långkallingar o mjukis över så fick jag ju låta termobyxor lr vare heter av Anna :) Har en sleten tröja på mej oxå sen tog jag upp min ena vinterjacka sen förra året som jag ska ha på mej :) Kommer inte frysa, har ju 3 par varntar med mej haha o mössa o halsduk :P Kommer väl svettas ihjäl ist haha ! Kameran fick följa med oxå, hoppas jag inte glömmer ta kort bara :P Men det löser sej !
Nu ska jag tjata på Anna vart dom är :) Älsklingen varnade för blixthalka idag tydligen :S Han kom hem från jobbet 6 imorse o det var SNOOOORHALT !! Hoppas vi inte krockar hehe :P Men det märks ju det med som sagt !
Ha en bra dag alla, det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0