Slappiskväll o ny sjuka ?

Sitter i sängen o kollar runt på datorn . Älskling har precis somnat, han började må illa när vi kolla på filmen på 6:an, mindhunter (?) tror jag den hette . Kollade nyss slutet av Bakom stängda dörrar o nu ere Sex and the city :) Sitter o äter en kvällsmacka med ost oxå o päronjuice, gott ! Iaf, back to the sick one hehe, hoppas inte han oxå åker på en redig sjuka nu som jag :( Fast jag mådde ju inte illa men hoppas han är bättre imorgon :) Jag har lovat att ta hand om han om han blir sjuk isåfall :P men tråkigt OM han blir, vi som ska till svärfar imorgon o jag ska göra kladdkaka där medans han grejar med sin cross o så :D Åååh, choklad, underbart !!!!
Hihi, jag har ju förresten bleve lite sugen på dedär med cross jag med :O Satt o kollade runt o drömde mej bort en svänga förut, jag behöver ju ingen värsting cross/enduro liksom eftersom jag aldrig åkt o dom kostar ju typ 60 000, känns VÄLDIGT onödigt om man e nybörjare o så .. Så jag hittade iaf en "leksak" som inte alls va dyr o passar utmärkt till mig :) En 200cc vare, letade Hummer men fann denna ist ! Perfekt leksak som både cross o enduro sa jonas :D Skitsnygg va den oxå, det är viktigt för mej haha, alltså att det är ganska snygga färger o så :P Denna va årsmodell 08 o röd, grå, svart o liite vitt, skitsnygg ! Hittade oxå matchande kläder o en fett snygg hjälm o stövlar, EXAKT i samma färger :D Åh va underbart det är att krypa in i sin lilla drömvärld ibland, eller hur ? :) nej men alltså seriöst, en dag SKA jag äga den :) Jag mejlade ägaren förut iaf o så, bara lite nyfiken av mej ;) Älskling vill ju oxå att jag ska åka, eller va man ska säga, han typ blev glad när jag sa att jag vill oxå ha en haha ! Kul o ha en hobby ihop i så fall :D När han köpte en tänkte jag att det va något som ag ALDRIG skulle fastna för, men jag gick rätt i råttfällan haha .. Fy tusan ser hur kul ut som hellst o jag vill bara åka åka åka :D Man får bra motion oxå vilket är bra ! Jonas e ju helt slut efter att ha kört, o träningsvärk o allt, så nyttigt ere ju om inte annat .. Jaja, de märks i framtiden, har iaf lagd denna bild som bakgrund på datorn nu haha, ögongodis !
Nu ska jag borsta gaddarna o lägga mej under täcket :)

God Natt på er hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0