Skönt väder !

Nu tycker jag att det är perfekt väder ute, int hunnit bli sliskigt o slaskigt än, snön e fortfarande lite fluffig när man går, det är bra :D Idag vakna jag av att My skickat 5 sms o ringt 6 ggr hehe .. Jag har aldrig ljudet på när jag sover men ingen lär sej de :P Höhö .. Men iaf, kunde inte läsa mina sms, stod att åtgärden avbröts lr något, min tele suger ! Aldrig mer Sony Ericsson, säger ja varje gång haha men så hittar man någon snygg ändå, o tror att den e bra, but it is crap ! Inte haft den länge, sen somras men redan trött. Alla nya går bara sönder, man skulle ha någon som e ett par år gammal, jag skiter i hur nytt det är o så, vill bara det ska funka ! Men finns ju knappt nåra gamla telefoner o köpa haha .. ordnar sej nog nångång .. Tillbaka till det jag börja skriva haha, jag fick iaf ring upp my lr så ringde hon mej igen, minns inte :S Sen gick vi te ICA trumpan hon skulle ju hämta ut sin GRAVIDBOK :) Min lilla snutta ska bli mamma, det ska bli otroligt intressant o roligt :) Hon kommer fixa det galant .. Hon kommer vara jättejättetrött på mej när hennes föds haha för jag kommer vara där varje varje dag om jag känner mej sj rätt :D Men då får hon faktiskt säga te mej när hon tröttnar haha, när det blir för mycket :P
Men men, vi gick iaf te Vallis o käka lunch sedan gick jag hem o koka ris till Chicco, han fick i sej lite iaf :) gav även Doris ris i en äggkopp :) det gillade hon mycket hehe !
Sedan har jag o älskling vare hos svärfar som vanligt :P Sprungit av Chicco lite, han längtar ju faktiskt till sin best friend Laisa :p
Förresten haha, My är en sån som är VÄLDIGT duktig på att reta upp lille Chicco så han blir tokig haha sen skrattar hon åt honom ett tag efter, men iaf, hon funderade lite förut o sa såhär:
Om Chicco hade varit en människa så hade vi varit sådana som retade varandra hela tiden,eller iaf jag, för jag mobbar honom, han har inga vänner, förutom dej o Jonas (sen skratta vi) . o jag ser framför mej hur han ser ut som människa, han är fet haha .. Så sa My iadg om min älsklingchicco .. Stackars Chicco, tur han inte förstår allt man säger :P
Va töntiga ni e som inte kommenterar att ni läser förresten höhö :P En har iaf kommenterat, men utan namn så veta fan vem det är haha !!!! Jaja, gör som ni vill men om jag ska lösenordsskydda nångång så vore de ju bar att veta vilka ni e så jag skcikar det te er :)

Nu ska ja kolla Tv hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0