Sängen snart :)

Är göörtrött för en gångs skull :) Sitter i soffan o får snart värmeslag tror jag haha, har inte orkat tage av mej dom snygga långkallingarna under mina mjukisar än, för jag o älskling va ute o gick promenad med Chicco förut, så massa massa kläder behövs ju ute som sagt !!
Va med Anna en svänga, vi åkte hem hit o lirade GH hehe, vill ha det nya ! Trött på alla dessa låtar nu :( men kul ändå på nå sätt hehe .. Jonas sitter o glor lite på en film på sin dator, om det e bra kvalite o så tror jag :P
Solade förut, det börjar ta sej ! Magen iaf :) Finns det nå bättre än solarium på vintern ? nej, tacka den som uppfann det ! Imorron blire ingen solning, farligt o göra för ofta, o gör man det blir man gärna jättebrun sen försvinner det lika snabbt, men jag e inte stressad o måste bli brun på en gång inte, det får ta den tid det tar !
Våran lille Chiccoplutt har fått i sej något dåligt tror jag för han e inte bra i sin lilla mage :( han äter ju ALLT, verklign ALLT o det är ju bra ! Men han måste hittat någon gammal sork eller nått som var väldigt rutten lr nå haha .. Fick gå ut med han i natt först klockan 2, sedan klockan 4 för han stod vid dörren o gnällde :) Men tack Chicco att du gör de iaf så du inte går iväg o skiter inne :P Inge kul .. Se hur han är inatt, ska gå ut med han nu en svänga o se ..
God natt på er !

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja jag hoppas oxå att de sätter på mer värme!! Hehe..

2009-01-06 @ 12:34:31
URL: http://theresestrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0