Säfsen :D

Imorgon drar vi till säfsen, jag, My, Anna o Malla :D Ska bli så himla kul ! Även fast jag är sån som HATAR skidor o allt sånt men helt underbart att bara få åka iväg på något o inte sitta hemma dag ut o dag in i denna tråkiga stad, mina vänner är GULD värda som gör detta möjligt, tack !
Så medans Malin o Anna åker skidor o allt så sitter jag o My o grillar korv o njuter :) O massa massa varm choklad, gött :D Så imorgon kl 8 bär det av ..
O en riktigt goood frulle blire först, tonfiskbaguette från höghuset i malmen, göttkött ! Sen are we redo !
Låter säkert skittråkigt för er läsare att bara följa med o kolla på, men jag lääängtar verkligen, o som sagt, underbart att åka iväg på en "minisemester" över en dag liksom :) Tänka på något annat o bara njuta ! Umgås med mina vänner :)
Fast det värsta är att jag börjar få ont i halsen, sitter o suger på en mucoangin som är sveriges äckligaste halstablett men väldigt bedövande o bra ! Men jag ska övervinna min förskylning har jag bestämt :P Ska ju som sagt inte härja för mycke imorgon eftersom jag inte åker skidor, sen kan man gå in o sätta sen i värmen ibland oxå :) Men ingen feber, än haha, kommer väl imorgon :( Nej då hoppas inte det ! Känns som en sån där förskylning som inte kommer bryta ut, det gör dom väldigt sällan på mig, en gång per år blir jag riktigt förskyld men för det mesta lindrigt , tur :)
Nu är jag hungrig, igen haha .. Svärfar bjöd på nävgröt o fläsk o lingonsylt, bara för det är min favvo :P O det låter som det snuskigaste, vidrigaste ni hört men ni skulle prova :) Åå går inte förklara, underbart gott ! Men tyck vad ni vill, alla äter vi vad vi vill helt enkelt :D haha

Kommentarer
Postat av: My

Ja snart drar vi :)

2009-01-21 @ 06:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0