Onsdag ..

Idag ere onsdag (Lilllördag) o jag sitter o funderar på vad man ska laga för mat idag haha, roligt värre o sitta o fundera ut det :P Ska iväg o handla sen så vet inte om jag ska göra tortellini med bacon, har tänkt på det i flera dagar nu .. Men måste köpa matlagningsgrädde till o så i så fall, men det brukar jag alltid handla ändå, använder det i mycke matlgning :D Gott ! Fick iaf med mej My o handla sen :) Jag hatar o handla sj för vill gärna gå o prata med någon men e man sj kan man ju inte de haha .. Sen kan alltid den som är med ge tips på mat o grejer, de e bra !
Anna TJATAR om att de e så fint väder ute o dittan o dattan haha på msn så jag blir avbruten heeeela tiden när jag skriver :O Haha nerå, de gör inge :P
Men nu har jag inte tid mer, mobilen går varm nu oxå hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0