Och sötsuget har kommit för att stanna !!

Och jag HATAR det ! Klart det är gott med godis men inte suget man har heeela tiden i vetskap om att det INTE finns något hemma ! Igår kväll när vi la oss fråga Jonas om de fanns kvar nå godis sen i helgen men det var ju en dum fråga :P Den har ju jag såklart ätit upp för längesen ! Så tillslut vid typ 10 på kvälla så gick jag upp o hämtade glass haha, så vi låg i sängen med varsin sked o käka glass med kolakulor på ;) Det va gött ! O idag ere en ny dag o mer sötsug haha ! Hjälp mej nån !! Jag får tvinga med Jonas o handla sen, han HATAR o handla :P Jag brukar göra det sj o ha med nån kompis elr nått, så säger han om det är nå spec han vill ha, skitsmidigt ! Annars Brukar jag bara handla det vi brukar typ o ha hemma för det är ju jag som står för matlagningen fast vi bestämmer ju ihop va vi ska äta, ibland :P Han gillar all min mat så det är ju tur, så de kan vara klart när han kommer hem efter jobbet om han inte ätit där o jag nån annanstans :) Men han brukar säga i förväg om han äter på jobbet eller inte .. På tal om mat, vet inte vad jag ska göra för mat idag haha ? Nån som kan säga nått gött som inte tar all för lång tid ? Måste handla massa grädde o såna saker så jag KAN göra mat ju hehe :P Kan ju typ göra kyckling o så för han en matlagningsgrädde kvar men inge sugen på det idag hmm .. Jaja, de lär ju märkas !
Nu ska jag pussa på Chicco o kolla ¨på TV !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0