Nytt år !

Ujujuj, glömde ju uppdatera, inte uppdaterat på hela året höhö :P
Nyårsafton då: Vi va hos svärfar o käka hummer o de smakar ju bra :) Tog nåra cider o umgicks med folket, de va trevligt ! Några satt o snappsa massa konstiga spritsorter som lukta pyton haha, att man klarar o ens svälja det fattar jag inte, inge för mej dedär :P Men men .. Sen vart det ju skålning på 12-slaget med alla o sedan raketskjutning :) De va kul, vi sov kvar där iaf på natten som det typ va bestämt ..
O förresten, vi bor i en kartong haha, jag fick ju spelet här om dagen o började hetspacka massa massa prylar o ta ner alla tavlor o hyllot o skit, sedan fick vi veta att vi flyttar om typ en månad lr nå haha, så man får väl stå ut ett tag till :P Ställer mej ju inte o packar upp det igen iaf haha ..
Men men .. Idag har vi varit hos svärfar för Jonas mamma kom igår, så hennes hund o Chicco fick leka av sej, han träffar ju inte andra hundar så ofta så det tyckte han va dunderkul :D Svansen gick nog i 320 tror ja haha ! Så nu ligger han o sover här under bordet, sötisen :)
Fick massa fina motivljus o ljuslyktor av svärmor ,tackar ! Blir fint i nya lyan med detta :) Fick även en skitbra typ vad ska man kalla det, inpackning för kroppen man använder i duschen så man inte blir torr, den va jätteffektiv så behövde inte smörja in mej 3 ggr haha som jag brukar för har ju torr hy när jag duschat men den va jättebra :) Så jag o älskling tog en varmvarm dusch när vi kom hem förut, fast bara jag använde den där om ni inte fatta de hehe :P Sen gosa vi ner oss i soffan o kollade på film o åt nachochips i tacodip, fint gött de :)
Imorron blire svärfar igen haha, ska bli bjudna på mat, det går ju alltid ner, han gör god mat han ! Hela ligan kommer nog imorron hehe :P Så tippar på att vi blir ca 11 pers typ hehe .. Sedan på kvällen ska jag göra mossaka, det var jättelängesen jag gjorde det så tänkte på det när vi andlade igår så köpte med ingredienser till det :)
Nu blire "Ett päron te farsa" på trean sen sängen tror jag, är trött .. Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0