Nu så :)

Nu är jag klar !
Jag har suttit framför datorn ett tag nu o skreve ansökningar på olika jobb :) Jag hoppas jag får svar ! Skulle va kul :D
Sitter förövrigt o har ONT ä :(  Va iväg förut o fick 2 Panodil av systers mamma :) Men nu börjar dom gå ur kroppen känner ja :( Har inga värktabletter hemma o jag hatar denna period gaah ! Undrar ja en sak, vet ni de förresten ? Älskling har kvar oxycontin (stavning?) kan man ta en sån eller blir jag helt bäng i hövvet då haha ? Vågar ju inte ta receptbelagda saker men man kan ju inte direkt dö för det är ju värknedsättande tabletter, bara att dom är liiite starkare hmm jaja jag vågar inte ta för ens jag vet om det är farligt eller inte !
O jag blir helt totalt galen snart för jag har inget godis hemma, choklad vill jag ha !!!! Nu !!!! Hmm ..
Men får väl bli o lägga sej framför TV:n nu med Jonas o va sur på mej sj för att jag inte orkar handla godis haha, får försöka sova bort sötsuget !
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom tabletterna är starka så du vet... typ morfin, folk får dom ofta efter dom har opererats... jag tog 1 oxynorm + 1 oxykontin (stvning?) och då drog det på rätt bra i huvudet hehe :P Och jag som endå har ätit morfintabletter i 16 månader nu... så va försiktig... 1 går nog bra utan problem, men det skulle ju inte vara så bra om du skulle vara allergiskt mot dom eller något!

2009-01-28 @ 22:34:14
Postat av: Emelie

Okej tack då vet jag, vem du nu är som skriver hehe :P Men hoppas man INTE är allergisk då haha

2009-01-29 @ 10:56:32
URL: http://emeliekihlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0