Lördag o mkt körning !

Yes, blev the city i lördags iaf :P Jessica va snäll o tanka bilen :D Anna va med oss en svänga oxå men hon ville hem sen efter vi käkat ! Iaf, vi drog väl runt på stan men va inte så jäkla mkt drag tyckte vi så vi drog över till Kga o kika lite, drog nåra varv där o så .. Liiiite mer folk kanske :P Fast mest EPA-traktorer mohahaha .. 
Kom iaf in te K-hamn igen vid halv 12 eller 12, älsklingen ringde så jag körde han o några te från Mastis till Varvet, han va ju ute med jobbet o de va tydligen bara massa nykläckta 18 åringar som försökte va tuffa o fräna :P Så dom va där högst 20 minuter eller 30 innan dom ringde, Varvet gillar han ju iaf de vet jag :) 
Efter jag släppt av dom där körde jag o Jecka hem Martin W till Nybble .. Sen in till stan igen o tog nåra varv för att sedan köra hem älskling kl 2 när Varvet stängde :) Efter det körde jag hem bror hans till Ölme o en kompis till han fast mot Storfors :P Så det vart lite åkning hehe, men man fick ju bensinpengar av alla så mig gör det inget :D Väl inne i stan typ efter halv 3 ringde Knerra o ville jag skulle hämta han o Stefis utanför Varvet, kom dit men bara Knerra som skulle med då .. Han däcka ju som vanligt nästan på en gång haha så jag körde bara ett varv på stan sen hem med honom o körde hem Jecka sen slockna jag ganska gött när jag kom hem ! Haha detta va min lördag de :P Men den va trevlig :) 
Söndag då, vakna vi båda vid 12, älskling brukar varkna tidigt när han e bakis men inte igår, vi duscha lite o sen åkte vi till svärfar, svärmor va ju här oxå, kul :) Där bjöds de iaf på lax, potatis o romsås lr nått sånt :) o rödlök till, ett måste ! O citron, fast inte på fisken tkr jag, citronskivorna äter jag som dom är, men det va skiitgött verkligen :) Haha, kommer ihåg på Presterud när jag tävla med mej sj o äta citron mohahah, typ 20 skivor eller nått sånt, jag är GALEN i de :D Våga inte äta fler ifall magen skulle vända sej ut o in eller nått, så va ja mätt oxå ! :)
Igår kväll myste vi bara hela kvällen o käka pizza (världens näst godast pizza, förutom Väse var min Strindberg utan lök + bernesås) Ååh, va den va good ! Myste i sängen framför TV:n iaf o hade hyrt "Kung Fu Panda" Den va ju sevärd iaf :P hehe .. Jag vill se "I Taket Lyser Stjärnorna" Kommer ihåg vi läste den på Omvårdnad, fast typ i svenska eller nått, eller har jag fel ? :S 
Iaf, vi köpta ju godis te filmen såklart haha men båda va så mätta så de e mkt kvar, äter vi ikväll :P Provade de "nya" ostbågarna iaf, mild ostsmak o hot chili, goda men smaka typ som vanligt hehe .. Så mätt som jag var har jag nog inte vart på länge haha, kände mej som en strandsatt val !!!! 
Jaja, vi somna väl vid 1 på natta tror jag ;) 
Nu sitter jag hemma o väntar på Anna, jag ska med henne till läkaren .. Sen ska jag göra köttfärsbiffar :D Som jag ääälskar :D O potatis o gräddsås hehe ! 
Nu  ringde hon så ska nog gå ut nu, hej hej ha en bra dag :) 


Kommentarer
Postat av: Therese

Åå den filmen vill jag oxå se, den verkar bra.. Boken var rätt bra va??

2009-01-27 @ 18:39:09
URL: http://theresestrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0